Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Φυτανίδης:Είναι πολύ όμορφο το κλίμα στην Εθνική.


«Η Εθνική δεν κοιτά την 2η θέση»



"Είναι πολύ όμορφο το κλίμα στην Εθνική. Με υποδέχθηκαν με τον καλύτερο τρόπο. Με τους περισσότερους γνωριζόμαστε, αλλά το να μπαίνεις σε αυτό το κλίμα της οικογένειας της Εθνικής είναι
εξαιρετικό".
Για το αν νιώθει δικαίωση για την κλήση του στην Εθνική είπε: "Σίγουρα είναι δικαίωση. Αυτό προέρχεται από σκληρή δουλειά. Είμαι έτοιμος ψυχολογικά και σε καλή κατάσταση και ευελπιστώ να αγωνιστώ για πρώτη φορά με το εθνόσημο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου