Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Μπαλοτέλι:Εάν επαναληφθούν ρατσιστικά συνθήματα εναντίον μου, θα φύγω από το γήπεδο





"Έλεγα πάντα ότι αν συνέβαινε στο γήπεδο δεν θα έκανα τίποτα, αλλά τώρα άλλαξα γνώμη. Εάν επαναληφθούν ρατσιστικά συνθήματα εναντίον μου, θα φύγω από το γήπεδο επειδή είναι κάτι πολύ ηλίθιο"



"Μίλησα με τον Μπόατενγκ και ήμουν έτοιμος να φύγω από το γήπεδο την Κυριακή, όμως θα σκεφτόντουσαν ότι το κάναμε επειδή αντιμετωπίζαμε προβλήματα.
Αν έφευγα θα χάναμε 3-0 το παιχνίδι, οπότε ήταν καλύτερο να παίξουμε. Εάν δεν υπήρχε αυτό το θέμα, θα έφευγα από το γήπεδο την Κυριακή".
ο Ιταλός επιθετικός κατέθεσε την άποψή του για την απομάκρυνση του "μέντορά" του Ρομπέρτο Μαντσίνι από τον πάγκο της Μάντσεστερ Σίτι.
"Δεν μου προκαλεί έκπληξη, ξέρω όμως ότι ήταν σπουδαίος μάνατζερ στο διάστημα που ήμασταν μαζί και είχαμε μία από τις καλύτερες ομάδες στις οποίες έχω αγωνιστεί.
Δεν ξέρω για ποιο λόγο δεν νικούσαν, είναι όμως προφανές πως υπήρχαν εσωτερικά προβλήματα..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου