Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Μίτσελ:Είναι σημαντικό ματς. Θέλω πολύ να το κερδίσω





"Ευχαριστώ τους πάντες για το ενδιαφέρον που έδειξαν για την υγεία μου. Είμαι καλά, αύριο θα είμαι εδώ. Ευτυχώς στο ποδόσφαιρο πρωταγωνιστές είναι οι ποδοσφαιριστές και αυτοί θα αγωνιστούν αύριο. Θέλω να
ευχαριστήσω τους ποδοσφαιριστές γιατί δούλεψαν το ίδιο και ακόμη πιο δυνατά", 
"Σεβόμαστε τον αντίπαλο. Ξέρουμε τη σημασία. Είμαστε ο Ολυμπιακός και θα έρθουμε να παίξουμε για να κερδίσουμε. Είναι ξεκάθαρα τα πράγματα. Έχουμε αποφασίσει πως θα παίξουμε, ποια πλάνα θα έχουμε και ποιοι θα είναι στον πάγκο. Νοιώθω πάντα υποχρέωση να κερδίζω όταν παίζω. Νοιώθω καλά να πηγαίνω ως φαβορί γιατί αυτό δείχνει ότι είμαστε καλοί. Έχουμε απέναντι μας μια καταπληκτική ομάδα που έχει ίδιο στόχο με εμάς. Όποιος νομίζει ότι θα κερδίσουμε μόνο με ταμπέλα, ιστορία και φανέλα κάνει λάθος".
Ακόμη, δεν έκρυψε την επιθυμία του να κατακτήσει το Κύπελλο: "Είναι σημαντικό ματς. Θέλω πολύ να το κερδίσω γιατί στην καριέρα μου -και ω ποδοσφαιριστής- μόνο μια φορά έχω κατακτήσει το νταμπλ. Είναι καλή ευκαιρία να δείξουμε την κλάση του συλλόγου και ποιο είναι το μέλλον μας. Να γινόμαστε καλύτεροι κάθε μέρα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου