Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Στην πρώτη ομάδα της Ξάνθης θα βρίσκονται τη νέα σεζόν τρεις ποδοσφαιριστές από τα τμήματα υποδομής του συλλόγου



Η ανακοίνωση της ΠΑΕ: 

«H Π.Α.Ε. SKODA ΞΑΝΘΗ Α.Ο. αποφάσισε να εντάξει τους ποδοσφαιριστές ΙΑΣΩΝΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ,
ΑΡΓΥΡΗ ΜΠΑΡΕΤΤΑ και ΚΙΜΩΝΑ ΠΑΠΑΔΙΩΤΗ, οι οποίοι ανήκουν στα τμήματα υποδομών της, στην 1η ομάδα, υπογράφοντας μαζί τους επαγγελματικά συμβόλαια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου