Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Γεωργίου:ο ΠΑΟΚ θέλει πολύ τη νίκη και σίγουρα θα είναι δύσκολο το ματς


Γεωργίου: «Θα παλέψουμε για το αποτέλεσμα»



Για εμάς δεν αλλάζει κάτι. Στόχος μας είναι να πάρουμε ό,τι καλύτερο και να βγούμε δεύτεροι ή τρίτοι. Ξέρουμε ότι ο ΠΑΟΚ θέλει πολύ τη νίκη και σίγουρα θα είναι δύσκολο το ματς.
Εμείς θα κοιτάξουμε να κλείσουμε όμορφα τη χρονιά. Ο ΠΑΟΚ έχει ποιοτικούς παίκτες με πολύ καλή επίθεση αλλά πρέπει να εκμεταλλευτούμε και τα δικά μας ατού που έχουμε δείξει όλη τη χρονιά και να το παλέψουμε για να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου