Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Παναγόπουλος:Εγώ αυτό που επιζητώ είναι η ομόνοια μέσα στην ομάδα.


Παναγόπουλος: «Με τη συσπείρωση θα πάει μπροστά ο Πανιώνιος»


Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην εφημερίδα «Goal»

«Ίσως να παρερμηνευτεί η δήλωσή μου αυτή και θέλω να ξεκαθαρίσω ότι μιλούσα για τα 3-4 άτομα που “χαροπαλεύουν” για τον σύλλογο με προσωπικό κόστος.

Εγώ αυτό που επιζητώ είναι η ομόνοια μέσα στην ομάδα. Ή πιο σωστά η συσπείρωση γύρω από αυτή. Με αυτή μόνο μπορεί να προχωρήσει ο Πανιώνιος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου