Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

Τζακερίνι:H απόφαση να φύγω από το Τορίνο πρέπει να είναι η δυσκολότερη που έχω πάρει ποτέ»


«Δεν αναγνωρίζεται η προσφορά στο σύγχρονο ποδόσφαιρο»



Ακόμα δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη για το αγγλικό ποδόσφαιρο. Θεωρώ πως είναι πιο γρήγορο και πιο δυνατό από το ιταλικό, αλλά από τεχνικής άποψης, μάλλον υστερεί.
Πάντως είμαι ικανοποιημένος από την παρουσία μου στις πρώτες αγωνιστικές, αν και τα αποτελέσματα της ομάδας δεν ήταν αυτά που ελπίζαμε», σημείωσε ο πρώην άσος της «Γιούβε». 

 «Είναι διαφορετικό να παίζεις για το πρωτάθλημα και διαφορετικό να παλεύεις για την παραμονή σου. Η Σάντερλαντ έχει άλλους στόχους από τη Γιουβέντους, ωστόσο είμαι έτοιμος να αντιμετωπίσω αυτή τη νέα πραγματικότητα. Μεγάλη βοήθεια μου προσφέρει ο Πάολο Ντι Κάνιο, ο οποίος σε πολλά πράγματα θυμίζει τον Αντόνιο Κόντε», 

Ο διεθνής άσος, πάντως, έχει ένα μικρό παράπονο από τους ανθρώπους της «Μεγάλης Κυρίας». «Στο σημερινό ποδόσφαιρο δεν υπάρχει η αναγνώριση της προσφοράς. Αλλά όταν παίκτες-σύμβολα, όπως ο Ντελ Πιέρο παραχωρούνται χωρίς πολύ σκέψη, σκεφτείτε τι μπορεί να γίνει με έναν… Τζακερίνι. Θα ήθελα να συνεχίσω στη Γιουβέντους, η οποία είναι το υψηλότερο σημείο στο οποίο έφτασα ως παίκτης, αλλά ήξερα πως δεν θα μπορούσα να παίζω συστηματικά. Η Σάντερλαντ είναι μικρότερη ομάδα, αλλά μου δίνει την ευκαιρία να αγωνιστώ. Και τελικά αυτό είναι που μετράει. Πάντως, η απόφαση να φύγω από το Τορίνο πρέπει να είναι η δυσκολότερη που έχω πάρει ποτέ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου