Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Με χρηματικό πρόστιμο τιμωρήθηκαν οι ΠΑΕ Άρης, Ολυμπιακός, ΠΑΟ και ΠΑΟΚ




Αναλυτικά οι αποφάσεις: 

Α) ΠΑΕ Άρης: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της: χρηματική ποινή τριών χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ. 


Β) ΠΑΕ Ολυμπιακός: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της: χρηματική ποινή δύο χιλιάδων ευρώ. 

Γ) ΠΑΕ Παναθηναϊκός: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της: χρηματική ποινή δύο χιλιάδων ευρώ. 

Δ) ΠΑΕ ΠΑΟΚ: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της καθώς επίσης και για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της: συνολική χρηματική ποινή τριών χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ. 

* Οι υποθέσεις ΠΑΕ Παναιτωλικός – Χ.Μιχαηλίδης και Πανιώνιος Κ17 αναβλήθηκαν. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου