Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Τσέλσι-Αστον Βίλα 1-3



Το ματς ξεκίνησε ιδανικά για την Τσέλσι, η οποία κατάφερε να προηγηθεί στο 26ο λεπτό, με εύστοχο χτύπημα πέναλτι του Ντρογκμπά. Η συνέχεια, όμως, δεν ήταν ανάλογη για την ομάδα του Βίλας Μπόας.
Ο Αϊρλαντ δεν άργησε να φέρει το ματς στα ίσια (28`) και οι δύο ομάδες πήγαν
ισόπαλες στα αποδυτήρια. Ο Βίλας Μπόας πέρασε και τον Τόρες στο ματς στο δεύτερο μέρος, ώστε να ενισχύσει την επίθεσή του, αλλά οι παίκτες του δεν ήταν αποτελεσματικοί.
Η Βίλα έπαιξε έξυπνα και έκανε τη ζημιά με αντεπιθέσεις. Ο Πετρόφ στο 83` έκανε το 2-1, ενώ το τελικό σκορ έγραψε ο Μπεντ στο 86`, εκμεταλλευόμενος τραγικό λάθος των αμυντικών της Τσέλσι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου