Ο Ανχελ Ντι Μαρία υπέστη μυϊκό τραυματισμό στο δεξί πόδι κατά τη διάρκεια της προπόνησης και η συμμετοχή του στο παιχνίδι με τη Μάλαγα για το copa del rey θεωρείται τουλάχιστον αμφίβολη.
Για την συγκεκριμένη αναμέτρηση έχει τεθεί ήδη νοκ-άουτ ο
Σέρχιο Ράμος και όπως είναι λογικό ο Μουρίνιο προβληματίζεται, αφού αμφότεροι λογίζονται ως βασικοί και θα πρέπει να βρει τις κατάλληλες λύσεις για να τους αντικαταστήσει
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου