Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Η Αστυνομική διεύθυνση Ξάνθης αρνήθηκε να δεχθεί το αίτημα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για χορήγηση μέχρι και 1.500 εισιτηρίων για τον αγώνα της ερχόμενης Κυριακής




Μια ακόμη άρνηση από την πλευρά της Αστυνομίας για μετακίνηση οπαδών του "Δικεφάλου" εισέπραξε την Τρίτη (3/1) η ΠΑΕ ΠΑΟΚ.

Ετσι οι φίλαθλοι των "ασπρόμαυρων" δεν θα μπορέσουν να παρακολουθήσουν το παιχνίδι Ξάνθη-ΠΑΟΚ που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή (8/1) στα Πηγάδια .


Συγκεκριμένα, η Αστυνομική διεύθυνση Ξάνθης αρνήθηκε να δεχθεί το αίτημα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για χορήγηση μέχρι και 1.500 εισιτηρίων για τον αγώνα της ερχόμενης Κυριακής (8/1) στα Πηγάδια, επικαλούμενη απόφαση της ηγεσίας της Αστυνομίας.

Μάλιστα, στο συγκεκριμένο παιχνίδι ούτε καν μεμονωμένοι οπαδοί του "Δικεφάλου" θα μπορούν να βρεθούν στις κερκίδες, καθώς, ως γνωστόν, η ΠΑΕ Skcda Ξάνθη δεν ανοίγει εκδοτήρια στο γήπεδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου