Μια ακόμη άρνηση από την πλευρά της Αστυνομίας για μετακίνηση οπαδών του "Δικεφάλου" εισέπραξε την Τρίτη (3/1) η ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
Ετσι οι φίλαθλοι των "ασπρόμαυρων" δεν θα μπορέσουν να παρακολουθήσουν το παιχνίδι Ξάνθη-ΠΑΟΚ που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή (8/1) στα Πηγάδια .
Συγκεκριμένα, η Αστυνομική διεύθυνση Ξάνθης αρνήθηκε να δεχθεί το αίτημα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για χορήγηση μέχρι και 1.500 εισιτηρίων για τον αγώνα της ερχόμενης Κυριακής (8/1) στα Πηγάδια, επικαλούμενη απόφαση της ηγεσίας της Αστυνομίας.
Μάλιστα, στο συγκεκριμένο παιχνίδι ούτε καν μεμονωμένοι οπαδοί του "Δικεφάλου" θα μπορούν να βρεθούν στις κερκίδες, καθώς, ως γνωστόν, η ΠΑΕ Skcda Ξάνθη δεν ανοίγει εκδοτήρια στο γήπεδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου