ΣΕΛΙΔΕΣ

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Την αποχώρησή του από την τεχνική ηγεσία της Λάρισας, μετά το παιχνίδι με τον Διαγόρα, προανήγγειλε ο Κρις Κόουλμαν



"Τα πράγματα έχουν αλλάξει όπως γνωρίζεται. Χάσαμε κάποιους παίκτες και προσπαθούμε να τους αντικαταστήσουμε. Πριν από τα Χριστούγεννα μίλησα με τον πρόεδρο και του εξέφρασα τους προβληματισμούς μου για τα όσα μπορεί να επιφέρει η αλλαγή των οικονομικών δεδομένων και μάλιστα του είπα αν θα έπρεπε να αποχωρήσω και εγώ και αν θα ήταν καλύτερο
να προχωρήσει η ομάδα με έναν άλλο τεχνικό", είπε ο ουαλός τεχνικός στη συνέντευξη Τύπου μετά το ματς με τα Γιαννιτσά και συμπλήρωσε:
"Μετά από την επιστροφή μου από την άδεια των Χριστουγέννων συζητήσαμε εκ νέου και αποφασίσαμε να μείνω για τους δύο πρώτους αγώνες στην ομάδα. Νομίζω ότι τα νέα οικονομικά δεδομένα έχουν διαμορφώσει μία νέα πραγματικότητα στην ΑΕΛ και αυτές οι αλλαγές θεωρώ ότι θα βοηθήσουν στο μέλλον την ομάδα. Για μένα ο αγώνας της Κυριακής θα είναι ο τελευταίος στον πάγκο της ΑΕΛ".
Στη συνέχεια, ο ουαλός διέψευσε ότι θα κάτσει στην Εθνική ομάδας της πατρίδας του. "Είναι φυσιολογικό να έχει συνδεθεί το όνομά μου με την Εθνική ομάδα της χώρας μου. Γνωρίζετε ότι μετά το θάνατο του φίλου μου Γκάρι Σπιντ η θέση είναι κενή και σε τέτοιες περιπτώσεις πάντα συνδέεται το όνομά μου. Δεν ισχύει φυσικά κάτι τέτοιο, η απόφασή μου να αποχωρήσω έχει να κάνει με τη δομή της ομάδας και τη φιλοσοφία που είχα στο μυαλό μου το καλοκαίρι όταν υπέγραψα".



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου