ΣΕΛΙΔΕΣ

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Ναπολεόνι: "Μπορούμε τη νίκη με ΑΕΚ"


Ναπολεόνι

Παίζαμε σε μια δύσκολη έδρα, απέναντι σε μία καλή ομάδα, που σήμερα έπιασε καλή απόδοση.

Προσπαθήσαμε, αλλά είναι δύσκολο να τα καταφέρεις εκτός έδρας απέναντι σε μια μεγάλη ομάδα"


Πλέον κοιτάμε μπροστά και στο ματς του Σαββάτου με την ΑΕΚ. Είναι κι αυτό δύσκολο παιχνίδι, αλλά θα προσπαθήσουμε και πιστεύω πως μπορούμε να πάρουμε τη νίκη",

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου