«Ήταν ένα πολύ καλό παιχνίδι, εμείς δεν καταφέραμε να πάρουμε τη νίκη και χάσαμε τους τρεις βαθμούς στα τελευταία λεπτά. Έγινε όμως ένας καλός αγώνας παρότι είχε απουσίες ο Παναθηναϊκός αλλά κι εμείς»,
«Σήμερα ήταν μια ευκαιρία για εμάς να πάρουμε τρεις βαθμούς, από την εμφάνιση είμαστε ικανοποιημένοι όμως δεν μπορέσαμε να πάρουμε τους βαθμούς. Πάμε παρακάτω, να διεκδικήσουμε τους βαθμούς στα επόμενα παιχνίδια».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου