ΣΕΛΙΔΕΣ

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Μανιάτης:«Είναι σημαντικό ότι νικήσαμε.





«Εγώ είμαι έτοιμος να αγωνιστώ σε όποια θέση μπορεί να θέλει ο Φερνάντο Σάντος. Έχουμε μια καλή κλήρωση κι ελπίζω να τα πάμε καλά», είπε ο πολυσύνθετος μεσοαμυντικός. 

Όσο για το τρίποντο απέναντι στον Ατρόμητο, τόνισε: «Είναι σημαντικό ότι νικήσαμε. Ο Ατρόμητος μάς δυσκόλεψε. Σίγουρα

δεν παίξαμε καλά, αλλά μετρά η νίκη και στη συνέχεια θα είμαστε καλύτεροι. Αν είχαμε σκοράρει νωρίς, το παιχνίδι θα ήταν τελείως διαφορετικό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου