«Εγώ είμαι έτοιμος να αγωνιστώ σε όποια θέση μπορεί να θέλει ο Φερνάντο Σάντος. Έχουμε μια καλή κλήρωση κι ελπίζω να τα πάμε καλά», είπε ο πολυσύνθετος μεσοαμυντικός.
Όσο για το τρίποντο απέναντι στον Ατρόμητο, τόνισε: «Είναι σημαντικό ότι νικήσαμε. Ο Ατρόμητος μάς δυσκόλεψε. Σίγουρα
δεν παίξαμε καλά, αλλά μετρά η νίκη και στη συνέχεια θα είμαστε καλύτεροι. Αν είχαμε σκοράρει νωρίς, το παιχνίδι θα ήταν τελείως διαφορετικό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου