ΣΕΛΙΔΕΣ

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Καραμάνος: «Αξίζουμε θέση στην πεντάδα


Καραμάνος: «Αξίζουμε θέση στην πεντάδα»


«Δυστυχώς δεν καταφέραμε να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα, αλλά κάναμε καλή εμφάνιση και αποδείξαμε ότι αυτή η ομάδα αξίζει να τερματίσει στην πεντάδα», τόνισε ο 21χρονος άσος. «Είμαι χαρούμενος για το ντεμπούτο μου. Είναι ό,τι
καλύτερο για έναν ποδοσφαιριστή που ξεκινά από χαμηλά να έχει την ευκαιρία να αγωνίζεται και να κάνει ντεμπούτο μάλιστα απέναντι στον Ολυμπιακό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου