"Ξέραμε ότι ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι γιατί ο Ολυμπιακός είναι η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα. Προσπαθήσαμε σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού αλλά τώρα το ματς τελείωσε και πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά. Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο".
Για τις απουσίες Μήτρογλου και Τάτου: "Είναι
δύο σημαντικές απουσίες αλλά ο Ατρόμητος δεν εξαρτάται από δύο παίκτες. Όσοι παίζουν δίνουν τα πάντα και προσπαθούν για το καλύτερο. Προσπαθήσαμε, δεν τα καταφέραμε, κοιτάμε μπροστά".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου