ΣΕΛΙΔΕΣ

Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Η διοίκηση του Ολυμπιακού κάλεσε τον Καζίμ-Ρίτσαρντς σε απολογία


Η κίνηση του Καζίμ-Ρίτσαρντς να αποχωρήσει στο 78' του αγώνα με τον ΠΑΣ για τα αποδυτήρια χωρίς άδεια, δεν πέρασε απαρατήρητη από την διοίκηση του Ολυμπιακού.

Ο Τούρκος μεσοεπιθετικός μόλις είδε να ολοκληρώνονται οι 3 αλλαγές του Βαλβέρδε, έφυγε από τον πάγκο χωρίς να ρωτήσει τον Ισπανό τεχνικό.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου