Η κίνηση του Καζίμ-Ρίτσαρντς να αποχωρήσει στο 78' του αγώνα με τον ΠΑΣ για τα αποδυτήρια χωρίς άδεια, δεν πέρασε απαρατήρητη από την διοίκηση του Ολυμπιακού.
Ο Τούρκος μεσοεπιθετικός μόλις είδε να ολοκληρώνονται οι 3 αλλαγές του Βαλβέρδε, έφυγε από τον πάγκο χωρίς να ρωτήσει τον Ισπανό τεχνικό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου