Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Σπυρόπουλος:Ήταν σημαντικό διπλό


Σπυρόπουλος


«Ήταν σημαντικό διπλό. Ο Αστέρας είναι δυνατός φέτος. Έγινε δυνατό παιχνίδι. Εμείς από την πλευρά μας έχουμε πει ότι θα κοιτάμε τα ματς ξεχωριστά για να μπούμε με διαφορά και πρώτοι στα πλέι-οφ.
Όταν μπαίνεις μέσα στο γήπεδο κοιτάμε το καλύτερο για την ομάδα. Για την ιστορία του συλλόγου και τους εαυτούς μας. Αυτή την εικόνα θα βγάζουμε μέχρι το τέλος. Το να πούμε ότι μένουμε ανεπηρέαστοι είναι ψέμματα. Πάντα,
όμως, παίζουμε για την νίκη».
Σε ερώτηση για το περιβραχιόνιο το οποίο φόρεσε για πρώτη φορά υποστήριξε:
«Είναι τιμή. Ευχαριστώ τον προπονητή που με επέλεξε. Ελπίζω να είμαι γουρλής και η ομάδα να συνεχίσει έτσι και στα επόμενα παιχνίδια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου