Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Ο Κάρλος Τέβες δεν γλυκάθηκε από την κατάκτηση του κυπέλλου Αγγλίας και άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο παραμονής του στην Μάντσεστερ Σίτι



Η παρουσία του Τέβες έχει εκτοξεύσει αγωνιστικά τους "πολίτες" και αυτή πιστοποιήθηκε με την κατάκτηση του κυπέλλου και την έξοδο στο Τσάμπιονς Λιγκ την ερχόμενη σεζόν.

Παρόλο αυτά, ο Αργεντίνος δεν δείχνει ότι θέλει να συνεχίσει στην Σίτι, ενώ οι σχέσεις του με τον τεχνικό Ρομπέρτο Μαντσίνι δεν είναι οι καλύτερες αν και ο ίδιος το διαψεύδει.

"Θέλω να ξεκουραστώ και να σκεφτώ μαζί με την οικογένεια μου το μέλλον. Θέλω να
ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον Ρομπέρτο Μαντσίνι. Πρέπει να συζητήσω με την οικογένεια μου και δεν έχω πρόβλημα με κανέναν. Το θέμα είναι οικογενειακό, αλλά ειλικρινά δεν έχω πάρει καμία απόφαση", δηλώνει ο Τέβες.

Ο Ιταλός τεχνικός ευελπιστεί ο Μαντσίνι να παραμείνει στους "πολίτες" τιμώντας το συμβόλαιο του διάρκειας πέντε ετών.

"Ο Τέβες έχει πέντε χρόνια συμβόλαιο. Έχει συμβόλαιο και δεν θέλει να φύγει", δηλώνει ο Μαντσίνι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου