Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Ζεσουάλδο Φερέιρα Ο Παναθηναϊκός ανήκει στο Τσάμπιονς Λιγκ και γιαυτό η συμμετοχή του στα προκριματικά είναι μια μεγάλη επιτυχία


"Είμαστε ευτυχείς γιατί κερδίσαμε τα πλέι οφ. Πάντα έλεγα ότι αυτό το μικρό πρωτάθλημα παραήταν "βίαιο" αν αναλογιστεί κανείς τη διαδρομή όλων των ομάδων στο πρωτάθλημα. Κάναμε τα πάντα για να κερδίσουμε. Είναι η πρώτη φορά που ομάδα που βγαίνει δεύτερη στο πρωτάθλημα παίρνει και τα πλέι οφ, άρα ήταν σημαντικό αυτό και είναι σημαντικό για την ομάδα να συμμετάσχει στη διαδικασία του Τσάμπιονς Λιγκ.

Σαν άνθρωπος του ποδοσφαίρου, όταν ήμουν εκτός χώρας ήξερα τον Παναθηναϊκό ως μια ομάδα ευρωπαϊκού επιπέδου. Πάντα αισθανόμουν πως αν δεν τα καταφέρναμε, για μένα δεν θα ήταν ευχάριστο. Οπως ξέρετε είμαι συνηθισμένος να παίζω στο Τσάμπιονς Λιγκ. Γνωρίζω τι αντιπροσωπεύει για την ομάδα και για τη χώρα.
Ακόμα δεν είμαστε βέβαια στο Τσάμπιονς Λιγκ, αλλά μπορούμε να συμμετάσχουμε στη διαδικασία των προκριματικών. Δεν είμαι ικανοποιημένος από τον τρόπο που τα πράγματα διαδραματίστηκαν τους τελευταίους μήνες στην ομάδα και αναφέρομαι μόνο στα αποτελέσματα. Σε κάποια στιγμή του πρωταθλήματος η ομάδα έδειξε πως μπορούσε να χτυπήσει τον τίτλο, όμως οι τελευταίες εικόνες που είχαμε δεν ήταν σύμφωνες με το μεγαλείο του συλλόγου.
Σαν προπονητής δεν μου άρεσε αυτό αλλά κάναμε τα πάντα για να το αντιμετωπίσουμε και να το αλλάξουμε και γι` αυτό είμαι ικανοποιημένος. Σήμερα ήταν περισσότερο ένας αγώνας αλληλεγγύης, καρδιάς, ομαδικού πνεύματος, περισσότερο από ένας αγώνας τακτικής, ή δημιουργικός. Θέλω να ευχαριστήσω όλη τη δομή του Παναθηναϊκού. Τους διοικητικούς, του τεχνικούς, το ιατρικό τιμ και φυσικά όλους τους παίκτες.
Δεν είναι εύκολο να φτάνεις σε μια ομάδα όπως ο Παναθηναϊκός και αφού είχαν ήδη γίνει 11 αγώνες, να προσπαθήσεις να μάθεις γρήγορα την ομάδα, τη χώρα, το ποδόσφαιρο και τους τρόπους ώστε η ομάδα να πετύχει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Δεν είμαι ικανοποιημένος γιατί δεν μπόρεσα να κερδίσω το πρωτάθλημα, αλλά όπως καταλαβαίνετε δεν ήταν και εύκολο για εμάς. Τα τελευταία λόγια είναι για τους φιλάθλους μας. Εχουν μια μεγάλη ομάδα, έχουν πάθος και πρέπει να συνεχίσουν να προασπίζουν, να στηρίζουν και να είναι δίπλα σε έναν τόσο σημαντικό σύλλογο.
Οταν σου αρέσει κάτι τόσο πολύ, πρέπει να του συμπεριφέρεσαι καλά. Αν αγαπάνε τον Παναθηναϊκό, πρέπει να συνεχίσουν να τον στηρίζουν και να του φέρονται καλά. Επίσης θέλω να τους ευχαριστήσω καθώς ακόμα και όταν δεν κερδίζαμε ήταν δίπλα μας, ένιωθα την αγάπη τους και αυτό με συγκίνησε σαν άνθρωπο. Λόγω της ηλικίας μου, της θέσης μου, αλλά και της παρουσίας μου στη χώρα σας'.
Αναφορικά με το αν σκέφτεται να συνεχίσει στην ομάδα, είπε: "Δεν ξέρω αν θα συνεχίσω. Δεν ξέρω τίποτα. Ισως το μπάτζετ όντως πέσει, όχι λόγω του Παναθηναϊκού αλλά της κρίσης. Το αν θα μείνω θα συζητηθεί μεταξύ εμένα και της διοίκησης. Το μέλλον μου είναι κάτι που το αποφασίζω εγώ με τους ανθρώπους που συνεργάζομαι. Δεν ξέρω να διαβάζω ελληνικά, αλλά θα πω κάτι σε όλους σας. Σας ευχαριστώ όλους".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου