Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Ο Μάκης Χάβος ευχαρίστησε τους παίκτες του και όλους όσους συνεργάστηκε για να φτάσει ο ΠΑΟΚ στη δεύτερη θέση των Play off




"Σήμερα φτάσαμε στο τέλος ενός μαραθωνίου. Το αν η χρονιά είναι αποτυχημένη ή πετυχημένη το αφήνω σε εσάς και στον κόσμο. Δώσαμε 55 παιχνίδια φέτος, πράγμα πρωτόγνωρο για την ιστορία του συλλόγου.

Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους παίκτες μου για την εξαιρετική συνεργασία που είχαμε. Θέλω να ευχαριστήσω, επίσης, τους συνεργάτες μου και το υπαλληλικό προσωπικό του ΠΑΟΚ για όσα κάναμε", είπε
αρχικά ο τεχνικός του Δικέφαλου και συνέχισε:

Τέλος, δεν μπορώ να ξεχάσω τον πρόεδρο της ομάδας, που μου έδωσε την ευκαιρία να δουλέψω στον ΠΑΟΚ.

Έκανα λάθη, αλλά αλάνθαστος είναι μόνο ο Θεός. Ό,τι έκανα το έκανα για το καλό της ομάδας. Κρατάω τα πάντα από την πορεία μου στον ΠΑΟΚ. Είναι δώρο Θεού να είσαι προπονητής στον ΠΑΟΚ".

Για το αν θα παραμείνει στον ΠΑΟΚ, είπε: ο μέλλον το ξέρει ο Θεός. Θα μιλήσω με τον πρόεδρο και θα δούμε. Δεν θέλω να πω κάτι για το μέλλον μου"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου