Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

Να μετατραπεί στον καλύτερο παίκτη του κόσμου μέσα από πολλή δουλειά και σταθερά υψηλή απόδοση ονειρεύεται ο Νάνι


Νάνι: «Να γίνω το Νο1»

Ο Νάνι έχει ξεκινήσει εντυπωσιακά τη σεζόν, για δεύτερη συνεχόμενη φορά μετά την καταπληκτική περσινή του σεζόν. Φέτος όμως οι στόχοι είναι ακόμη μεγαλύτεροι από πέρυσι. Φαίνεται μάλιστα να μην υπάρχει ταβάνι.

«Πέρυσι ήταν η καλύτερη σεζόν μου. Τώρα θέλω να τα πάω ακόμη καλύτερα. Θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ για να τα καταφέρω. Είναι η ευκαιρία μου να δείξω ότι
μπορώ να δώσω πολύ περισσότερα και ότι έχω το χαρακτήρα και την προσωπικότητα να φτάσω στην κορυφή. Να πραγματοποιήσω το όνειρό μου που είναι να γίνω ο καλύτερος στον κόσμο. Δεν με απασχολεί όμως ακόμη τόσο αυτό, όσο το να κερδίσω τρόπαια με την ομάδα μου», τόνισε χαρακτηριστικά ο αστέρας των «κόκκινων διαβόλων». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου