Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

Αιχμές στη διοίκηση της Ίντερ για τη στήριξη που του παρείχε άφησε ο Τζιαν Πιέρο Γκασπερίνι


Γκασπερίνι: «Τότε γιατί με επέλεξαν;»

Ο Ιταλός τεχνικός τόνισε πως οι μεταγραφικές του εισηγήσεις έμειναν… επιθυμίες και δεν μπορούσε να εφαρμόσει το αγαπημένο του 3-4-3 με το δυναμικό των «νερατζούρι» που είχε στη διάθεσή του.

«Ξέρω πως όλα εξαρτώνται από το αποτέλεσμα. Όμως η Ίντερ γνώριζε πως το σύστημα που εφαρμόζω είναι το 3-4-3. Όλοι ήξεραν πως ήθελα να παίζω έτσι, αλλά δεν ήταν αρκετό και δεν είμαι τόσο αλαζόνας για να έχω απαιτήσεις. Το εξήγησα στη διοίκηση τρεις φορές. Δεν είχε νόημα η όλη κουβέντα για την τακτική μου. Αν η Ίντερ δεν πίστευε στο στυλ ποδοσφαίρου που παίζουν οι ομάδες μου, γιατί με επέλεξαν;», τόνισε. 


Ο απολυθείς προπονητής μίλησε και για τις μεταγραφές. «Ήξερα πως για να κάνουμε κάποιες προσθήκες, θα έπρεπε να πουλήσουμε πρώτα κάποιους παίκτες. Εγώ παίρνω κάποιες αποφάσεις, αλλά σέβομαι το σύλλογο. Χρειάστηκε ένας μήνας για να γίνει η πώληση του Ετό και αυτό ήταν πραγματικό μαρτύριο. Ξέραμε όμως πως με τα χρήματα που προσφέρονταν στην ομάδα, δεν θα μπορούσε να ήταν άλλη η κατάληξη. Πίστευα πως μετά την πώληση του Ετό θα κάναμε άλλες μεταγραφές. Ζήτησα μόνο δύο παίκτες, τον Λαβέτσι και τον Παλάσιο. Αν δεν είχαμε αρκετά χρήματα για μεταγραφές, θα μπορούσαμε να πουλήσουμε τον Σνάιντερ, τον Πάντεφ, τον Μαριγκά ή τον Μουντάρι. Με δύο περιφερειακούς επιθετικούς συν τον Μιλίτο ή τον Πατσίνι σε ρόλο σέντερ φορ, δεν θα είχαμε προβλήματα. Αντ’ αυτών αποκτήσαμε τον Φορλάν, έναν ακόμη παίκτη-πρωταθλητή, μέσα κι έξω από το γήπεδο. Σκέφτηκα να τον βάλω αριστερά, αλλά εκεί θα έπαιζε κι ο Σνάιντερ, οπότε κάποιος έπρεπε να μείνει στον πάγκο. Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν στο χώρο του κέντρου. Είχαμε παίκτες ποιότητας, αλλά εξουθενωμένους από τα πολλά ματς και μεγάλους σε ηλικία», ανέφερε.

Πάντως και μετά από όλα αυτά μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον Μάσιμο Μοράτι και τον Γουέσλεϊ Σνάιντερ. «Ο πρόεδρος Μοράτι είναι και παραμένει ένας εξαιρετικός άνθρωπος. Το ίδιο και οι παίκτες. Ξεχωρίζω τον Σνάιντερ, γιατί ήρθε να με αποχαιρετήσει και θέλω να κρατήσω μεταξύ μας αυτά που μου είπε. Δεν υπήρχε πρόβλημα στις σχέσεις μου με κανέναν. Ο Σνάιντερ είναι ένας παίκτης-πρωταθλητής, αλλά εγώ δεν συνηθίζω να παίζω με δεκάρι. Προσπάθησα να τον βάλω πιο πίσω ή πιο μπροστά, κοντά στην αντίπαλη εστία. Δοκίμασα τα πάντα, αλλά τίποτα δεν έπιασε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου