Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Ferrari: Ισορροπία ίσον ταχύτητα



Ο τεχνικός διευθυντής της Ferrari, Αλντο Κόστα, θεωρεί σωστή την απόφαση της ομάδας του να μην εφαρμόσει κάποια εξεζητημένη αεροδυναμική λύση στο φετινό της μονοθέσιο, σε αντίθεση με ό,τι έκαναν αρκετοί από τις αντιπάλους της.

Η Ferrari F150 ακολουθεί μια πιο συντηρητική σχεδιαστική γραμμή σε σχέση με άλλα μονοθέσια, όπως για παράδειγμα την McLaren MP4-26 με τους πλαϊνούς αεραγωγούς σε σχήμα "U", την Toro Rosso SRT6 με το διπλό πάτωμα, την Renault με το καινοτόμο σύστημα εξάτμισης και την Williams με το ιδιαίτερα χαμηλωμένο και συνεπτυγμένο πίσω μέρος.
Ωστόσο ο Κόστα δήλωσε στην γαλλική L'Equipe: "Νομίζω ότι το πιο γρήγορο μονοθέσιο  θα είναι αυτό με την καλύτερη απόδοση ισορροπίας μεταξύ της αεροδυναμικής, του μηχανικού μέρους και της αξιοπιστίας.
"Αν επιχειρήσεις κάτι ακραίο σε έναν τομέα, μπορεί να το πληρώσεις σε κάποιον άλλο, οπότε για να έχεις ένα μονοθέσιο που κερδίζει, απαιτείται μια ισορροπημένη προσέγγιση.
"Οσον αφορά το δικό μας μονοθέσιο, θα είναι σχεδόν ολοκληρωμένο από μηχανικής άποψης στην Χερέθ, αλλά αεροδυναμικά, υπάρχουν αρκετές προγραμματισμένες αλλαγές.
"Πιο πολύ από μια ακραία προσέγγιση, αναζητάμε μια παραγωγική προσέγγιση. Σε τελική ανάλυση, η ετυμηγορία θα έρθει από τα γυρολόγια".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου